Thursday, October 27, 2011

Doaku dalam Sujud ... Amin ..





“Ya tuhanku, aku tdk meminta seseorang yg sempurna, namun aku meminta seseorang yg tdk sempurna, sehingga aku dapat membuatnya sempurna di matamu, seorang ikhwah yg memerlukan dukunganku sebagai peneguhnya, seorang ikhwah yg memerlukan doaku untuk kehidupannya, seseorang yg memerlukan senyumku untuk mengatasi kesedihannya, seseorang yg memerlukan diriku untuk mmbuat hidupnya menjadi sempurna.

YA Allah , Segalanya kuserahkan kepadamu, Aku hanya hambamu yang KERDIL yang tidak boleh buat banyak. Biarlah engkau yang memilih cinta dan memilih kehidupan untukku. Aku tidak ingin memaksa engkau memberikan apa yang aku mahu.... Berikanlah apa yang terbaik menurut ilmu mu itu padaku. Dan jika dia adalah insan yg yang terbaik yang telah engkau tentukan sejak di Loh Mahfuz lagi maka permudahkanlah. Kerana Seluruh hidupku cintaku dan nyawaku adalah milikmu yang mutlak dan hakiki...


Amin ya Rabbal' Alamin .... :(

No comments: