Friday, November 18, 2011

Coretan ku :) ... 1


♥ Ketika awk menyakiti saya macam mana sekalipun.. saya membuka lebar2 pintu kemaafan untuk awak…Ketika awk memerlukan doa seseorang untuk kebahagiaan awk..saya sntsa mengingati awak pada setiap bisikan doa saya dan saya sentiasa tersenyum untuk kebahagiaan awk..awk tanya pada saya " kenapa awk terlalu baik pada saya " Jawab saya:" Allah telah hantar saya untuk awk..Jika Allah meminta saya utk men...jaga dan menyayangi awak...insyaAllah saya akn melakukannya demi CINTA saya pada awk..♥sayang SAHABAT ku sehingga hayat ku terpisah dr jasad...insyaALLAH.. indahnya perSAHABATAN andai bertemu dan berpisah keranaNYA YA ALLAH ♥

** Sekadar Coretan ku .. Sekadar Renungan kita bersama .. :)Audra ssayang semua Sahabat2 audra Kerana Allah ... ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

No comments: